http://pap-muzic.ir

دانلود آهنگ جدید دایان بنام باورم کن با بالاترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید دایان بنام باورم کن :

گله دارم از این سردرگمی ها منو باورم کن

اینو حس کن که من خیلی تنهام منو باورم کن

برو میخوام تو تنهایی بری برو میخوام

نه نرو تو دنیایه منی تو رو میخوام

میمیرم اگه تو بشکنی نمیذارم دیگه بی من تنها بری

آخه نمیدونی تو عشقمی میمیرم بی من تو تنها بری

منو باورم کن , منو باورم کن , منو باورم کن

منو باورم کن , منو باورم کن

منو باورم کن

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید دایان بنام باورم کن

♫♫♫♫♫♫

نگو میرم دیگه تا آخرش این بار راهو دیدم

نگو میرم دیگه به امید دیدار نا امیدم

تو تسلیمی به این سردرگمی ها چه تسلیمی

دلم تنگه آخ چه نازه چشمات چه تصویری

بمون خونه این زخمارو بی حس کن

منو بشناس این تنهایی رو حس کن

حیفه بمونی اینجوری تو دلپر

هر چی بده تو به خاطرات بسپر

منو باورم کن , منو باورم کن , منو باورم کن

منو باورم کن , منو باورم کن

منو باورم کن

دانلود با کیفیت ۳۲۰

دانلود با کیفیت ۱۲۸