دانلود آهنگ جدید|پاپ موزیک

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

دانلود آهنگ امیر عظیمی به نام روبرومی

دانلود آهنگ جدید امیر عظیمی بنام روبرومی

آهنگ زیبا و بسیار شنیدنی امیر عظیمی بنام روبرومی همراه با متن و کیفیت اصلی

Song Exclusive Amir Azimi   “Roo Be Roomi” With Text And Direct Links In Media-Music

پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ روبرومی

دانلود آهنگ امیر عظیمی روبرومی

متن ترانه امیر عظیمی به نام روبرومی

روبرومى آخه انقدر خوبى
که نمیتونم خوبى هاتو بشمرم
انقد خوبه حال یکم نگرانم
خودم خودمو خودت چشم کنم
اگه نباشی بد میشه گونه های من تر میشه هی بد و بدتر میشه حال دلم
فقط تو توی این شهری که حال منو میفهمی یه دنیا با دلم قهره وقتی تو با من قهری
فقط تو توی این شهری که حال منو میفهمی یه دنیا با دلم قهره وقتی تو با من قهری
هرکی حسودی کرده بهت تو نخور غمشو هرچی میخوان بگن تو که میشناسی
عاشقتو میدونی آخرشو با تو میرم تا آخر عاشقی هرچی که شد
فقط تو توی این شهری که حال منو میفهمی یه دنیا با دلم قهره وقتی تو با من قهری
فقط تو توی این شهری که حال منو میفهمی یه دنیا با دلم قهره وقتی تو با من قهری

مهدی احمدی ۹۲ بار ۱۶ مهر ۱۳۹۸ دانلود آهنگ جدید ایرانی
telegram

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی